Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)
Apie mus
Mes esame Šalčininkų rajono poliklinika.
Teikiame sveikatos priežiūros paslaugas visiems žmonėms.
Norime, kad mūsų paslaugos būtų aiškios, suprantamos ir prieinamos kiekvienam.
Kaip mes galime jums padėti?
Jeigu jums reikia informacijos lengvai suprantama kalba, galite:
-
paskambinti mums,
-
parašyti el. laišką,
-
atvykti į polikliniką.
Mes paaiškinsime informaciją paprastais žodžiais ir aiškiai.
Kaip su mumis susisiekti?
Telefonas: +370 380 51010
El. paštas: [email protected]
Adresas: Nepriklausomybės g. 38, Šalčininkai
Pasakykite, kad norite informacijos lengvai suprantama kalba.
Taip pat galite pasakyti, jei jums reikia pagalbos:
-
sulėtinti kalbėjimo tempą,
-
pakartoti informaciją,
-
paaiškinti paprasčiau,
-
pateikti raštu ar žodžiu.
Kokią informaciją galite gauti?
Mes galime paprastai paaiškinti:
-
kaip užsiregistruoti pas gydytoją,
-
kaip gauti tyrimų atsakymus,
-
kokios yra mūsų teikiamos paslaugos,
-
ką daryti, jei jaučiatės blogai,
-
kaip gauti siuntimą.
Jei jums reikia pagalbinės įrangos
Poliklinikoje galite gauti:
-
pagalbą judant (jei jums reikia),
-
pagalbą patekti į kabinetą,
-
informaciją žodžiu,
-
informaciją paprastu tekstu.
Jei reikia – galime skirti darbuotoją, kuris padės orientuotis poliklinikoje.
Jeigu turite klausimų
Mes visada pasiruošę jums padėti.
Kreipkitės, ir mes pateiksime informaciją taip, kaip jums patogiausia.